Є три типових ситуації, в яких може опинитися ініціатор проекту:

1

У ініціатора проекту є бізнес-ідея, яка виглядає комерційно привабливо, але йому не вистачає достатньої інформаційної та аналітичної бази для прийняття фінального рішення про інвестицію.

2

Ініціатор проекту володіє певним неефективно використовуваним ресурсом (наприклад, зупинене виробництво, земельна ділянка, невикористаний енергоресурс, що генерується на існуючому виробництві, певні ноу-хау або запатентована технологія), якому він хотів би знайти найкраще використання, однак ініціатору проекту не вистачає достатньої інформаційної та аналітичної бази для прийняття ключових (інвестиційних або операційних) рішень.

3

Ситуація посередині між 1-ю та 2-ю: ініціатор проекту вніс частину інвестицій в проект , однак на певному етапі взяв паузу, щоб ще раз подумати перед тим, як інвестувати решту грошей.

Ми вважаємо, що вибір правильного бізнесу чи проекту для інвестування на конкретний момент часу – це основний фактор успіху з великим відривом від решти всього, що можна зробити після старту. Тому неможливо перебільшити важливість збору та аналізу бізнес-інформації і прийняття правильного рішення на досить ранній стадії. Іншими словами, оцінка інвестиційної привабливості проекту – це, як правило, невелика стаття витрат на фоні всіх інших витрат проекту, однак, вона може врятувати всю інвестицію від цілковитої втрати.

1

У 1-й ситуації, зазначеній вище, ми зазвичай:

- проводимо аналіз інвестиційної привабливості бізнес-ідеї;

- порівнюємо результати дослідження з можливостями Клієнта, У деяких випадках хороша бізнес-ідея може не підходити конкретному інвесторові, тому що йому не вистачає певних компетенцій, необхідних для успішної реалізації цієї ідеї. щоб надати зважену рекомендацію: «Рухайтеся далі в плануванні та реалізації цієї ідеї!» чи «Не варто далі розвивати цю ідею!» (іноді – суміш першого і другого, тобто з рядом умов).

Хоча, «Не варто далі розвивати цю ідею!» зазвичай означає для нас відсутність подальшої співпраці щодо розвитку цієї ідеї, ми надаємо негативний висновок у більш, ніж 30% випадків. Клієнти, яким ми допомогли зберегти гроші, часто повертаються до нас з іншими ідеями.

2

У 2-й ситуації, описаній вище, ми:

- генеруємо бізнес-ідеї (наша регулярна практика, заснована на багатому досвіді в різних галузях);

- у тісній співпраці з Клієнтом вибираємо найперспективніші ідеї (зазвичай дві-три) для подальшого, точнішого вивчення;

- проводимо оцінку інвестиційної привабливості У разі, якщо неефективно використовуваним ресурсом є земельна ділянка, цей етап називається «визначення найкращого використання ділянки та розробка концепції». Ми регулярно виконуємо подібну роботу в різних регіонах. попередньо обраних ідей і потім

- порівнюємо результати дослідження з можливостями Клієнта, щоб надати рекомендацію: «Рухайтеся далі в реалізації цієї ідеї!» чи «Давайте пошукаємо інші, кращі ідеї!».

На відміну від 1-ї ситуації, де ми можемо надати негативний висновок («Не робіть цього»), у разі 2-ї ситуації ми працюємо, поки не знайдемо комерційно привабливу ідею для Клієнта.

Партнери RAIN інтенсивно накопичували бізнес-досвід в нових проектах до та після створення компанії в 2002 році. На даний момент складно знайти людей зі схожим досвідом у цій частині стратегічного планування.




Стратегія для входу на певний локальний ринок для іноземних компаній

За своєю суттю ця послуга не дуже відрізняється від ситуацій 1 та 2, описаних в цій секції вище. Основна відмінність полягає у тому, що в даному випадку Клієнт зазвичай вже знає свій бізнес досить добре і має досвід входу на інші ринки, однак хоче зробити правильні кроки з самого початку на певному, новому для себе ринку. Іноді, в рамках надання цієї послуги, ми також допомагаємо Клієнту знайти торгових партнерів, які йому підходять.

Публікації

Останні
+38 (044) 228-8071