Технічно послідовність наших дій з тимчасового управління можна описати таким чином:

Визначення «відправної точки»: у якому стані знаходиться бізнес? Яка його динаміка? Які його фінансові результати? Де в компанії цінність створюється, а де втрачається?
Визначення стратегічних ресурсів компанії та її власників, на яких доцільно вибудовувати нове бачення розвитку компанії.
Визначення найпривабливіших бізнес-можливостей (всередині компанії) і ринкових можливостей (ззовні компанії).
Поєднання результатів перших трьох пунктів у розробці детального бачення розвитку компанії. Комунікація нового бачення ключовим особам компанії. Визначення послідовності реалізації знайдених можливостей.
Детальне опрацювання окремих частин великого плану, незалежно від аспектів бізнесу компанії (маркетинг, логістика, IT і так далі) і координація впровадження найскладніших ділянок. На прикладі маркетингу: ми регулярно розробляємо нові продукти, нові бренди (включаючи позиціонування й назву), систему ціноутворення, підхід до дистрибуції, можливі аспекти просування, в тому числі просування в Інтернеті

(приклад: cleverkids.com.ua – розроблений нами сайт одного з найбільших в Україні приватних дитячих садків).
Доопрацювання старих або розробка нових систем, а саме: мотиваційної системи, системи оцінки персоналу, системи обліку та управлінської звітності, систем контролю. Доопрацювання старих або розробка нових бізнес-процесів, включаючи їх впровадження.
Доопрацювання існуючої або розробка нової організаційної структури компанії (іноді - також юридичної структури). Наповнення нової організаційної структури правильними людьми.Моніторинг прогресу згідно закладеного плану: коригування плану, орг. структури, процесів, заміна деяких співробітників, якщо необхідно. Зазвичай, близько 20% початкового бачення розвитку компанії потребує коригування протягом наступних 2-3 років реалізації.
Допомога в комунікації змін всередині компанії і донесенні нового бачення до співробітників. Типова схема роботи з тимчасового управління також доступна у вигляді діаграми.

Залежно від конкретної ситуації, деякі вище перелічені кроки можна виконувати паралельно. У різних випадках також може відрізнятися послідовність їх виконання. Наприклад, інколи стає зрозуміло досить рано, що компанія потребує реорганізації відділу продажів і залучення сильніших продавців якомога швидше. У таких випадках ми оперативно приступаємо до цієї ділянки, щоб максимально швидко згенерувати позитивний ефект для компанії, а паралельно продовжуємо розробляти детальне бачення того, на чому компанії потрібно буде сфокусуватися в найближчі кілька років.


ЧОГО ЧЕКАТИ ВІД СПІВРОБІТНИЦТВА

Нашій команді експертів, навчених відмінно справлятися практично з будь-яким аспектом бізнесу, за типовий трирічний період роботи з бізнесом Клієнта зазвичай вдається досягнути наступного:

Створити новий, потужніший фундамент для динамічного розвитку компанії в наступні кілька років; протягом 1-го року, зазвичай, також з'являються «перші ластівки» зміни бізнесу на краще (в тому числі, в фінансових результатах).

Починається період істотного зростання, який вже переконливо відображається у фінансових результатах компанії.

На фоні тривалого зростання компанія, яка генерує рекордні фінансові результати, залежно від «відправного місця», починає цілитись на національне лідерство в галузі, або зміцнювати його. В одному з випадків нашої практики компанія досягла світового лідерства.

У менших компаніях за перший рік роботи часто можна досягнути результатів, що зазначені вище для другого року співробітництва. У по-справжньому великих компаніях – навпаки, може знадобитися практично у півтора рази більше часу для досягнення описаних результатів для кожного року.

САМОДОСТАТНІ КОМПАНІЇ

Протягом всього періоду співпраці з компанією Клієнта ми не обіймаємо формальних посад в компанії. Проте, через щільну спільну роботу і узгодження всіх основних рішень з власником («всіх» чи тільки «ключових» - залежить від обраного власником ступеню залучення), ми маємо достатній вплив для того, щоб реалізовувати зміни будь-якого масштабу. Наша мета – створити красивий, комерційно-агресивний, високоприбутковий, і, що вкрай важливо, самодостатній бізнес. Під «самодостатністю» ми маємо на увазі те, що бізнес-система повинна нормально функціонувати після того, як ми залишимо компанію.

БАГАТИЙ ДОСВІД ЗАПУСКУ НОВИХ ПРОЕКТІВ

До 2009р. значна частина нашої діяльності була пов'язана з запуском нових проектів для наших Клієнтів. У минулому ми навіть використовували корпоративний слоган «спеціалізуємося на нових проектах», який вже не відповідав дійсності з 2009 року. Проте, навіть зараз в будь-який момент часу ми комплексно координуємо створення 2-х або 3-х компаній «з нуля». Хоча ця діяльність зовсім не обов'язково є складнішою, ніж зміна і розвиток існуючих компаній, ми хотіли б зробити акцент на нашій постійній роботі з новими проектами, оскільки ця робота вимагає спеціальних якостей і навичок від нашої команди. Більше про наш досвід в запуску нових проектів в секції оцінка комерційної привабливості проекту, розробка концепції чи стратегії.

ГАЛУЗЕВА НЕ-СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ

Rain працює в різних галузях: різноманітні напрямки роздрібної торгівлі і дистрибуції, виробництво продуктів харчування, нерухомість, медицина, електроніка, рекреація, телекомунікації, газ і нафта, хімічна галузь, сільське господарство, деревообробка та інше. Ми вважаємо, що відсутність спеціалізації у конкретній галузі дає нам цілий ряд переваг. Зокрема, завдяки роботі у найрізноманітніших галузях нам вдається:

  • мати свіжий погляд на галузь і її зовнішнє середовище. Це регулярно допомагає нам знаходити можливості, які професіоналам галузі побачити складніше;
  • переносити кращі практики з однієї галузі в іншу, що часто ефективно працює;
  • краще відстежувати загальні споживчі тренди.

Публікації

Останні
+38 (044) 228-8071