Є три типових ситуації, в яких може опинитися ініціатор проекту:
У ініціатора проекту є бізнес-ідея, яка виглядає комерційно привабливо, але йому не вистачає достатньої інформаційної та аналітичної бази для прийняття фінального рішення про інвестицію.
Ініціатор проекту володіє певним неефективно використовуваним ресурсом (наприклад, зупинене виробництво, земельна ділянка, невикористаний енергоресурс, що генерується на існуючому виробництві, певні ноу-хау або запатентована технологія), якому він хотів би знайти найкраще використання, однак ініціатору проекту не вистачає достатньої інформаційної та аналітичної бази для прийняття ключових (інвестиційних або операційних) рішень.
Ситуація посередині між 1-ю та 2-ю: ініціатор проекту вніс частину інвестицій в проект , однак на певному етапі взяв паузу, щоб ще раз подумати перед тим, як інвестувати решту грошей.
Ми вважаємо, що вибір правильного бізнесу чи проекту для інвестування на конкретний момент часу – це основний фактор успіху з великим відривом від решти всього, що можна зробити після старту. Тому неможливо перебільшити важливість збору та аналізу бізнес-інформації і прийняття правильного рішення на досить ранній стадії. Іншими словами, оцінка інвестиційної привабливості проекту – це, як правило, невелика стаття витрат на фоні всіх інших витрат проекту, однак, вона може врятувати всю інвестицію від цілковитої втрати.
У 1-й ситуації, зазначеній вище, ми зазвичай:
- проводимо аналіз інвестиційної привабливості бізнес-ідеї;
- порівнюємо результати дослідження з можливостями Клієнта, У деяких випадках хороша бізнес-ідея може не підходити конкретному інвесторові, тому що йому не вистачає певних компетенцій, необхідних для успішної реалізації цієї ідеї. щоб надати зважену рекомендацію: «Рухайтеся далі в плануванні та реалізації цієї ідеї!» чи «Не варто далі розвивати цю ідею!» (іноді – суміш першого і другого, тобто з рядом умов).
Хоча, «Не варто далі розвивати цю ідею!» зазвичай означає для нас відсутність подальшої співпраці щодо розвитку цієї ідеї, ми надаємо негативний висновок у більш, ніж 30% випадків. Клієнти, яким ми допомогли зберегти гроші, часто повертаються до нас з іншими ідеями.
У 2-й ситуації, описаній вище, ми:
- генеруємо бізнес-ідеї (наша регулярна практика, заснована на багатому досвіді в різних галузях);
- у тісній співпраці з Клієнтом вибираємо найперспективніші ідеї (зазвичай дві-три) для подальшого, точнішого вивчення;
- проводимо оцінку інвестиційної привабливості У разі, якщо неефективно використовуваним ресурсом є земельна ділянка, цей етап називається «визначення найкращого використання ділянки та розробка концепції». Ми регулярно виконуємо подібну роботу в різних регіонах. попередньо обраних ідей і потім
- порівнюємо результати дослідження з можливостями Клієнта, щоб надати рекомендацію: «Рухайтеся далі в реалізації цієї ідеї!» чи «Давайте пошукаємо інші, кращі ідеї!».
На відміну від 1-ї ситуації, де ми можемо надати негативний висновок («Не робіть цього»), у разі 2-ї ситуації ми працюємо, поки не знайдемо комерційно привабливу ідею для Клієнта.
Партнери RAIN інтенсивно накопичували бізнес-досвід в нових проектах до та після створення компанії в 2002 році. На даний момент складно знайти людей зі схожим досвідом у цій частині стратегічного планування.
Стратегія для входу на певний локальний ринок для іноземних компаній

За своєю суттю ця послуга не дуже відрізняється від ситуацій 1 та 2, описаних в цій секції вище. Основна відмінність полягає у тому, що в даному випадку Клієнт зазвичай вже знає свій бізнес досить добре і має досвід входу на інші ринки, однак хоче зробити правильні кроки з самого початку на певному, новому для себе ринку. Іноді, в рамках надання цієї послуги, ми також допомагаємо Клієнту знайти торгових партнерів, які йому підходять.